MY REVIEW: DATE




Haloo.. Lama tak update blog.. Tersangat busy dengan tugas harian.. Sekarang da tahun baru.. Tahun 2015... Da masuk bulan ke-4 da sekarang ni.. Thanks God.. Masih lagi diizinkan bernafas untuk bersama dengan famili yang tersinta... :)

Tahun nie, aku agak slow sket nak tengok cite.. Ntahlah sebab apa... Mungkin belum terbuka hati kut... (Alasan ntah apa-apa.. :p). Tapi start bulan lepas rasanya.. Aku terbaca sinopsis cite Jepun.. Tajuk dia "Date". Agak menarik cerita dia..

CREDIT TO OWNER

Kisah tentang seorang lelaki, berumur 35 tahun dan seorang yang NEET (Not in Education, Employment or Training). Senang cerita penggangur sepenuh masa lah. So dia nie asyik terperuk je kat bilik dia sambil baca buku, komik dan sewaktu dengannya. Satu hari, dia perasan macam mak dia tak sihat.. So dia terfikir kalo mak dia da takde.. So takde siapalah nak bagi dia duit belanja lagi. So bila aku tengok scene nie.. Aku pun terfikirlah.. maybe dia akan berubah.. and bekerja untuk support famili dia... Rupa-rupanya tak.. So nak taknak kawan dia nie pun paksa dia masuk agensi cari jodoh.. Motif: Cari pasangan untuk support dia nanti... Sungguh lame kan? Memang hancur aku tengok MC cite nie... Tapi cerita nie memang lawak.. and at the same time sedih+cute+romantik gitu...


My Review:

Plot/Character = 5/5
Ulasan: Takde komen.. Just enjoy the show... >_<


p/s Oh yeah... Katie Kim menang Kpop Star Season 4.. Tak sabar nak tunggu Kpop Star yang seterusnya.. ^^v




Tiada ulasan:

Catat Ulasan