Katakan Ya Pada Senaman!

 

  HOLLA ~ ~


Dah sangat berkurun aku tak up-date blog aku nie... Nak buat camne kan? Idea takde.. Kesian.. T_T

Hari nie seperti biasa.. Gi kat tempat kerja.. Sampai je kat tempat opis.. Aku pun makan arr bekal yang Mak aku buat.. (Still minta Mak buatkan bekal... huhu) Aku nie biasalah.. Makan dengan lahapnya macam berminggu-minggu tak makan... Maka just sehari je kut tak makan.. Kekekeh... Tetiba baru aku teringat yang aku baru buat challenge untuk diri aku... "44 Days Without Food".. Just minum air je... Hoho... Sekali hari kedua da berkakai tak hengat dunia... Haha... 

Sebenarnya aku dapat inspirasi selepas tengok cite "David Blaine". Time tu dia tak makan 44 hari.. So badan dia susut sebanyak 30 pauns = 13.6 kg.. Banyak tu walaupun beliau hampir nak k.o sebab ekstrem sangatkan guna cara macam tu.. Tapi lepas dari itu, badan beliau naik mendadak.. Giler berisi badan beliau... So effect dia kejap je kan.. Tapi lepas dari tu badan dia fit semula... Terbentuk semula six pax beliau.. Rahsianya? Mestilah bersenam... Sebenarnya aku nie memang dari DULU~ lagi nak kurangkan berat badan.. Sejak DULU~ lagi tau.. Haha... Tapi oleh sebab daya tahan aku nie tak kuat... Memang tak pernah nak success la aku nak kuruskan badan.. Huhu..

 So pada sesiapa yang berazam nak menguruskan badan... Jom ar bersukan... Tapi jangan ajak aku... Aku nie memang tak suka bersukan... ^-^. 

Sampai kat sini je entry aku kali nie... So.. Sayanora..

p/s Jangan terikut-ikut pemilik blog nie untuk tidak suka bersukan.. Sesungguhnya sukan/bersenam itu baik untuk kesihatan anda... Peace!

                                                   
CREDIT TO OWNER

Tiada ulasan:

Catat Ulasan