MY REVIEW : LOVE 020

HAI HAI HAI...

Hari ini aku nak kongsi drama cina yang aku tengok masa aku bercuti bulan 12 2017. Sangat best I tell you.. Hahahhakk..


First aku tahu cite ni dari FB. Ada member yang kongsi. Lepas tengok sedutan pendek terus rasa nak tengok. Mujur cite ni ada di muat turun di Youtube. Senang sikit nak tengok. (Untung la Nak..)

Drama ni ada 30 episod semuanya. So memang puas hati tengok. Jalan cerita tak serabut, rushing dan lain-lain yang sewaktu dengannya. Sebenarnya cite ni di adaptasi dari sebuah novel dengan tajuk yang sama.


SINOPSIS:

Drama ini mengisahkan seorang student bernama Bei Wei Wei, pelajar tahun dua Sains Komputer. Beliau seorang yang cantik, pandai dan seorang yang setia kawan. Wei Wei ini seorang gamer juga. Ranking No. 7 dunia tu. Dalam game yang beliau main tu beliau telah 'diceraikan' oleh partner beliau. Pada masa yang sama, beliau juga telah 'dilamar' oleh pemain No. 1 dunia (dalam game tu) untuk menjadi partner beliau yang baru. :)

Apa yang aku suka cite ni, pasangan ni sangat positif dan sentiasa tolong-menolong. Betul-betul sweet la dan yang paling best... Pelakon Lelaki dia hensem gilee... Hahahahkk..


Yang Yang Sebagai Xiao Nai

Zheng Shuang Sebagai Bei Wei Wei

Selain itu, cite ni dikeluarkan juga dalam bentuk Movie dengan pelakon yang berlainan.

Jing Boran Sebagai Xiao Nai

Angelababy Sebagai Bei Wei Wei

So yang mana satu nak tengok dulu? Mana yang lebih best? Bagi aku, kalau nak cite yang panjang.. tengok drama dia.. Kalau pendek tengok movie. Tapi aku lagi suka Yang Yang yang berlakon sebagai Xiao Nai.. Sebab dia sangat COOL. Tersangat Cool.. :') So aku sokong sangat-sangat korang tengok drama dia dulu.


Nota kaki:

Selamat Tahun Baru 2018. Semoga tahun ini korang dan saya success dengan plan yang dirancang.. :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan