Happy Birthday To My Dear Sister....



1.02 pagi...

Dikala orang tengah enak beradu... Aku pula terlebih energetik untuk menaip... Even aku da rasa mengantuk.. Tapi mata aku still takleh nak tido... Aku pun tak faham ngan kondisi badan aku nie... Time terlebih penat memang payah nak tido... Dan apa yang lebih membuatkan aku confuse.. aku sendiri pun tak tahu benda apa yang aku buat sampai aku rasa penat... Sedangkan aku takde pun nak buat keja kat rumah sangat.. Hmm... Pelik tapi benar...  Huhu..

Semalam ( 7 september ) hari jadi my sister.. Adik yang paling bongsu.. Sweet 17 katanye... Tapi sweet ka?? Haha... Model yang kat header tuu is my sister la... Dia terpaksa jadi model... Sebab sister dia nie jenis suka memaksa... So takde pilihan.. :)) Tapi trimas kat adik aku sebab sudi jugak jadi model untuk pic kat atas tu... ^^

So sebelum hari jadi dia kami da rancang nak beli cake birthday... Asal ada birthday je memang kitaorang selalu order kat bff dia... So tahun nie pun beli kat kawan dia tu la... Tapi yang lucunya... kitaorang suruh dia (my sister) sendiri yang pesan cake tuu.. Kekekhh... langsung tak suprise la kan...
Hehe.. Birthday party nie kami just buat kecil-kecil... Tetamu VVIP semua dari kalangan keluarga je (just Ash clan).... Selepas nyanyi lagu birthday (seperti biasa hanya suara aku yang kedengaran).. Birthday girl make a wish.. then tiup lilin.. potong kek and makan sambil menonton Masterchef US.. Lepas tu majlis bersurai.. hihi... Just a simple routine... Tapi bagi aku simple is perfect... ^^,

So to birthday girl... Happy Birthday and May God bless you... Also I wish you all the best for your SPM... Gambatte!!   

CREDIT TO THE OWNER


Okay... Selesai my entry... Beriye-iye konon nak menaip.. sekali tengok entry pendek giler.. hehe... So sayonara... And ada idea kita jumpa lagi... Bye-bye....


P/s  Penulis belum lagi buat blogwalking kat mana-mana blog... Sebab masih segan ngan kondisi blog ni..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan